De nye tiltag…

Jeg starter 2016 med, faktisk at lave min blog helt om. Jeg har været super sløset med at opdatere den gamle blog, både fordi jeg har haft så travlt i køkkenet og ude i marken, men også fordi jeg har så mange nye tiltag og opgaver som jeg synes er vigtige at få gjort opmærksom på. ZOC er mit lille enmandsfirma som har køkken i Nordsjælland hvor jeg udvikler utallige menuer og retter, tilegnet alle mulige forskellige slags kunder og opgaver.. Blandt andet startede jeg i efteråret på at lave skolemad til skoler i mit lokalområde, men det kørte kun i kort tid. Nu tænker jeg at starte på udbringning af mad igen, stadig  lokalt, men i stedet vil jeg gerne levere mad til ældre mennesker..  Alt det fortæller jeg mere om, senere. Men ZOC leverer mad til feriegæster i sommer halvåret også i og omkring mit eget lokale område, jeg laver anrettede buffeter og anden anretning til en hel del kunder/gæster i mit lejede køkkenværksted i Nordsjælland, som også har en kæmpe gildesal (Valhalla).. Jeg er ude i marken med catering til teambuilding og kursusforløb, rundt på hele Sjælland,  samt, jeg er i gang med at opbygge mit vildmarkskøkken, som er gearet til at køre på Ekspeditionsturer, i Skandinavien,(det kommer der også en hel masse om andet steds på bloggen). Og jeg har et hav af løse projekter både i CPH, og lokalt. påbegyndt samarbejde med “Madvognen”. Ja man ligger ikke på den lade side, som lille selvstændig kogehåndværker, og det er jo rigtig skønt.

Skriv et svar

